Plantronics brengt nieuwe headset voor mobiele telefoons

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001

Plantronics introduceert eerste headset met tweede generatie Bluetooth-chipset De Plantronics M1000 biedt gebruikers van mobiele telefoons optimale geluidskwaliteit, langere spreektijd en lichter gewicht

Hannover, 22 maart 2001 - Plantronics, Inc. (NYSE:PLT), wereldwijd marktleider in de productie en verkoop van communicatie-headsets, heeft tijdens de CeBIT de M1000 geďntroduceerd, een draadloze headset op basis van Bluetooth-technologie. De M1000 is de eerste headset uitgerust met een tweede generatie Bluetooth-chipset, wat een betere geluidskwaliteit en langere spreektijd oplevert en bovendien een aanzienlijk lichter gewicht.

De Plantronics M1000 headset maakt draadloze handsfree communicatie mogelijk met andere Bluetooth-producten, zoals mobiele telefoons en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen