Politie Brabant-Noord, Boxtel: bedreiging in Boxtel

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 22-03-2001 Persbericht district Aa en Dommel

BEDREIGING, Boxtel

Woensdag een 45-jarige medewerkster van een woningbouwvereniging aangifte gedaan van bedreiging. De vrouw was in het kantoor van de vereniging aan de Baroniestraat in boxtel toen ze door een 27-jarige man uit Boxtel werd bedreigd. De man bedreigde de vrouw met de dood. In het kantoor vernielde hij enkel kleine dingen. In de loop van donderdagmorgen is de man aangehouden. Hij is voor verder onderzoek ingesloten.

INBRAAK BEDRIJF, Vught

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Stationsstraat in Vught. Men wist via het dak bij een raam te komen dat werd opengebroken. Een nog onbekend geldbedrag werd uit het bedrijf gestolen.

INBRAAK WONING, Schijndel

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een woning aan de Lidwinastraat in Schijndel. Een deur van de woning werd opengebroken. Een portemonnee met enkele bankpasjes werd gestolen.

ILLEGALE VREEMDELING, Vught

Donderdagmorgen werd bij een controle op de Reutsedijk in Vught een 27-jarige man uit Algerije aangetroffen. De man bleek illegaal in Nederland te verblijven. Hij zal zo snel mogelijk uit Nederland worden verwijderd.