Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Pro Active International toont effectiviteit online reclame

Datum nieuwsfeit: 23-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT, 23 Maart 2001

Voor onmiddellijke publicatie

Pro Active International toont, in samenwerking met Procter & Gamble en

24/7 Media, de merkeffectiviteit aan van online reclame

Amsterdam, 23 Maart 2001: Pro Active International heeft, in samenwerking met 24/7 Media, voor Procter & Gamble de effectiviteit gemeten van een gloednieuwe reclame campagne voor de introductie van Winnerland, een originele nieuwe game website van Procter & Gamble in Frankrijk, waar zij een selectie van merken onder de aandacht brengen van een nieuw Internet publiek.

Daartoe werd BrandCeption ingezet, een live onderzoekmethode die de effectiviteit van ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie