Dierenhulp Venezuela kampt met tegenslag

Datum nieuwsfeit: 23-03-2001

NIEUWE TEGENSLAG VOOR ZWERFDIEREN

Opnieuw kampt de Nederlandse Stichting Dierenhulp Venezuela met tegenslag in de strijd om zwerfdieren een tweede kans te bieden op het dierwaardige bestaan waarop ze recht hebben. De kleine dierenambulance die dagelijks bij reddingsoperaties wordt ingezet heeft ernstige averij opgelopen en zal gedurende een maand niet inzetbaar zijn. Dit betekent dat zieke, gewonde of anderzijds behoeftige dieren niet opgehaald kunnen worden. Vanuit Venezuela werd kenbaar gemaakt dat onzorgvuldig handelen van de bestuurder deze schade heeft veroorzaakt. Deze persoon is inmiddels ontheven van zijn functie als ambulance bestuurder.

"Een enorme strop is dit voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen