Politiebericht Limburg-Noord: Venlo

Datum nieuwsfeit: 25-03-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 25-03-2001 Mediaberichten 25 maart (laatste berichten)

ROERMOND Aanhouding vechtersbaas

ROERMOND Een 22-jarige man uit Roermond is zondagmorgen naar aanleiding van een melding door de politie aangehouden op verdenking van openlijke geweldpleging in een horecagelegenheid aan de Veldstraat. Het slachtoffer betreft een 20-jarige Roermondenaar. De beide mannen zijn voor verhoor overgebracht naar het politiebureau waar de 22-jarige werd ingesloten. Het slachtoffer heeft zich met dikke, bloedende lippen, verdikking van de oogkas en het jukbeen onder doktersbehandeling moeten stellen. De aanleiding voor de vechtpartij is onduidelijk. De politie heeft de zaak in onderzoek.

MAASBREE Autobrand

MAASBREE Een auto is zondagmorgen rond 9.15 uur volledig uitgebrand op de A67. De auto is eigendom van een 46-jarige man uit Nederweert die de brand tevergeefs heeft geprobeerd te blussen. De vermoedelijke oorzaak van de brand is kortsluiting in de achterruitverwarming die kortgeleden was geïnstalleerd. Over het schadebedrag is nog niets bekend.

VENRAY Verkeersovertreder

VENRAY Een 17-jarige bromfietser uit Venray is zondagmiddag rond 14.30 uur aangehouden op de Julianasingel omdat hij reed zonder helm. Nadat de bromfiets was meegenomen naar het bureau en werd onderzocht bleek het vermogen bovendien te hoog. De politie heeft de bromfiets in beslag genomen. Tegen de Venraynaar is proces verbaal opgemaakt.