'Pre-close' teleconferentie Unilever

Unilever NV

Persdienst Unilever Rotterdam Tel. 010 - 2174844 Fax 010 - 2174843

E-mail: press-(office.rotterdam@unilever.com) www.unilever.com

p e r s b e r i c h t p e r s b e r i c h t p e r s b e r i c h t p e r s b e r i c h t

'PRE-CLOSE' TELECONFERENTIE UNILEVER
OP MAANDAG 26 MAART 2001

Rotterdam, 23 maart.- Zoals eerder aangekondigd, zal Unilever op maandag 26 maart a.s. haar 'pre-close' teleconferentie houden voorafgaand aan de publicatie van de resultaten over het eerste kwartaal op vrijdag 27 april 2001.

De teleconferentie start om 15.00 uur Nederlandse tijd (14.00 uur Engelse tijd; 08.00 uur New York tijd) en de lijnen zijn open vanaf 14.45 uur (13.45 uur Engelse tijd). Gezien het grote aantal deelnemers bij voorgaande teleconferenties, raden wij u aan tijdig in te bellen. Analisten krijgen de gelegenheid vragen te stellen tijdens de conferentie.

Het materiaal behorende bij de presentatie is, vanaf het moment van aanvang, verkrijgbaar via de desbetreffende effectenbeurzen en is eveneens toegankelijk via de Unilever-website www.unilever.com.

TELEFOONNUMMER CONFERENTIE
+ 44 (0) 20 7769 6431

De teleconferentie zal worden opgenomen en is 30 minuten na afloop beschikbaar. De opname kan worden beluisterd tot en met maandag 9 april 2001. Het telefoonnummer hiervoor is: +1 402 220 1070 (toegangscode 940113).

De teleconferentie is vanaf 14.45 uur (13.45 uur Engelse tijd) ook toegankelijk via Unilevers website www.unilever.com en de opname hiervan is beschikbaar vanaf twee uur na afloop van de conferentie tot maandag 9 april 2001.

Voor 2001 zijn de volgende teleconferenties gepland (alle om 15.00 uur NL/14.00 uur UK): Maandag 25 juni - voorafgaand aan de bekendmaking van de resultaten over het tweede kwartaal op vrijdag 3 augustus.
Maandag 24 september - voorafgaand aan de bekendmaking van de resultaten over het derde kwartaal op vrijdag 2 november.
Woensdag 19 december - voorafgaand aan de bekendmaking van de resultaten over het vierde kwartaal op donderdag 14 februari 2002.
- - - - -