Tam Tam benoemt Marc ter Beek tot e-business-consultant

Datum nieuwsfeit: 26-03-2001
Tam Tam benoemt Marc ter Beek tot e-business-consultant

Delft, 26 maart 2001 - Tam Tam bv, internet/intranetontwikkelaar in Delft, heeft Marc ter Beek (29) benoemd tot e-business-consultant. In deze functie is hij naast consultant ook accountmanager en projectleider voor diverse e-business-projecten.

Voordat Ter Beek bij Tam Tam in dienst kwam, werkte hij drie jaar bij Andersen Consulting (het huidige Accenture) als procesconsultant. In deze functie implementeerde hij ERP-pakketten bij gebruikers en gaf hij strategisch advies op logistiek en verkoopgebied. Ter Beek heeft Technische Natuurkunde gestudeerd en bevindt zich in de afrondende fase van zijn studie Bedrijfseconomie.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen