Internet Society Do. in Utrecht

Datum nieuwsfeit: 26-03-2001

***THE INTERNET SOCIETY DO
Maandag 26 maart a.s. organiseren wij voor de tweede maal dit jaar de Internet Society Do. Vanaf 18.00 ben je van harte welkom in het Auditorium van Media Plaza in Utrecht, waar je ontvangen wordt met een borrel en een uitgebreid hapjesbuffet. Het inhoudelijke deel van deze "Do" wordt verzorgd door Martin Dodge, promovendus in de geografische analyse van het internet aan de University College London, die ons laat zien hoe het internet er in werkelijkheid uitziet. Naast het promoveren is Martin Dodge directeur van het Cyber-Geography Research project (www.cybergeography.org), een groep onderzoekers die zich bezig houdt met de visualisering van Cyberspace. Dodge visualiseert in een zeer beeldende presentatie de infrastructuur en informatiestromen van het internet.
Aanmelden: Abigail Hall, (abigail@staff.isoc.nl)