Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Consument geeft in 2000 vijf procent meer uit aan vis

Datum nieuwsfeit: 26-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Nieuwe campagne moet vis vaker op het menu zetten

CONSUMENT GEEFT VIJF PROCENT MEER UIT AAN VIS

Rijswijk, 26 maart 2001 In 2000 hebben wij bij onze boodschappen vijf procent meer uitgegeven aan vis. Het aantal kilo s vis dat gekocht is bleef gelijk. Deze stagnatie van het volume is voor een belangrijk deel veroorzaakt door de tegenvallende mosseloogst. De toename van de omzet komt zowel door een verschuiving naar luxere producten als door de hogere prijzen van enkele producten. De groei resulteert in stabiele omzetten bij de visspeciaalzaken en een positieve ontwikkeling van de visomzet ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie