Seminar De burger als klant, De overheid als dienstverlener

Datum nieuwsfeit: 27-03-2001
Bron: Getronics N.V.
Getronics N.V.

De burger als klant. De overheid als dienstverlener. Dinsdag 27 maart, Hotel Figi te Zeist.

Een seminar voor managers bij de decentrale overheid, zoals gemeenten en provinciën, die willen kennismaken met de nieuwe mogelijkheden en achterliggende visies op het vervolg op Loket2000: Het ontsluiten, aanvullen en gebruiken van vitale informatie op elk gewenst niveau, vanaf elke werkplek, waar ook gesitueerd.

Dit seminar gaat over pragmatische toepassing van CRM en ERP bij gemeentelijke overheden voor de complete integratie van front- en backoffice-activiteiten, aansturing van leveranciers, vastlegging van communicatie en veranderende procedures. En dat alles via het internet en bovendien geheel administratief verwerkt tot efficiënte, toegankelijke managementinformatie... Dat klinkt als de overheid van Utopia. Maar dat is het niet.

Getronics nodigt u graag uit ons seminar 'De burger als klant. De overheid als dienstverlener' bij te wonen. In vier presentaties en drie keer twee parallelsessies komen actuele thema s en concrete oplossingen aan bod.

09:00-09:30 Ontvangst

09:30-12:30 Ochtendprogramma (3 onderwerpen)

12:30-13:30 Lunch
13:30-16:00 Middagprogramma (keuze uit 6 onderwerpen)

16:00-16.30 Afsluiting

Aansluitend willen wij de dag plenair besluiten en nodigen wij u uit voor een drankje en een hapje.

Aan deelname aan het seminar zijn geen kosten verbonden.