Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 27-03-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 27-03-2001 Persbericht district Aa & Dommel

INBRAAK AUTO, Vught

Maandagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Kloosterstraat in Vught. Een ruit van de auto werd ingeslagen. Een fototoestel en een tas met papieren werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF, Boxtel

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan de Kapelweg in Boxtel. Via het dak kon men bij een raam op de eerste verdieping komen, dat werd opengebroken. Een aantal ruimtes werden doorzocht. Zover bekend is er niets gestolen. Bij een bedrijf aan de Van Salmstraat te Boxtel is vannacht een ruit ingegooid. Bij de receptie verdween een pc en een zg flatscreen.

TE VEEL GEDRONKEN, Vught

In de nacht van maandag op dinsdag is een 56-jarige man uit Sint Michielsgestel bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 1 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op de Dorpsstraat in Vught.

AUTO GESTOLEN, Schijndel

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf de Wilgenstraat in Schijndel een witte Volkswagen LT 35 bestelauto gestolen. De auto heeft als kenteken 17-VJ-KP. In een woning aan de Nederhof in Berlicum is vannacht ingebroken. Uit huis werden de autosleutels weggenomen, buiten werd de auto, een blauwe Mercedes CLK 320 Coupe met het kenteken TP-RT-25 weggenomen.