Rational en BEA ontwikkelen 'best practices'-raamwerk

Datum nieuwsfeit: 27-03-2001

Rational en BEA ontwikkelen 'best practices'-raamwerk voor grotere ontwikkelproductiviteit

Schiphol-Rijk, 27 maart 2001 - Rational Software en BEA Systems annonceren een Rational Unified Process Add-in voor de BEA WebLogic Server 6.0, de toonaangevende, op Java-technologie gebaseerde applicatieserver voor het ontwikkelen en draaien van grote, bedrijfskritische e-business applicaties.

BEA WebLogic Server is een van de snelste en betrouwbaarste applicatieservers die als eerste de toepassing van de nieuwe Java 2 Enterprise Edition (J2EE) technologieën bood. Hierdoor kunnen ontwikkelaars oplossingen voor e-business nog sneller opleveren voor gebruik. Rational Unified Process is een 'best practices'-raamwerk, dat de productiviteit van softwareontwikkelteams vergroot.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen