Curt Roth op congres Value Added Mobile Services in Londen

Rotterdam, 6 maart 2001

EXTRATAINMENT CEO CURT ROTH SPREKER OP VALUE ADDED MOBILE SERVICES

ExtraTainment CEO Curt Roth spreekt op het Value Added Mobile Services congres
op dinsdag 27 maart 2001, in het Regents Park Marriott Hotel in Londen.

Roths presentatie is getiteld "Developing Attractive Revenue-Generating Content For Different Target Markets" en vindt plaats om 9.40 uur op dag één van het congres. Het thema van die dag is "Developing Business Strategies and Key Partnerships to Successfully Deliver Value Added Services"

Het Value Added Mobile Services congres heeft als doel bedrijven uit alle verschillende disciplines op het gebied van mobiele diensten te informeren over beleidsstrategieën, het genereren van inkomsten uit mobiele diensten en de ontwikkelingen binnen de markt. Naast ExtraTainment spreken onder andere Ericsson, Nokia en Sonera Zed.

Het Value Added Mobile Services congres vindt plaats op 27 en 28 maart in het Regents Park Marriott Hotel in Londen. Het evenement wordt georganiseerd door IIR Telecoms & Technology, Londen. Voor meer informatie over het Value Added Mobile Services congres, zie: www.iir-conferences.com/vams

ExtraTainment.com is genomineerd voor de BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) Interactive Entertainment Award. Het is de winnaar van de Cool Site of the Month Award en is genomineerd voor de Cool Site of the Year Award 2000.

ExtraTainment.com brengt op zijn website dagelijks nieuwe cartoons, games en entertainment. Naast internet richt ExtraTainment.com zich op de mobiele markt en levert het content voor WAP, 3G (UMTS; Universal Mobile Telecommunications System) en Palmtops, zoals Pocket PC's. ExtraTainment.com is te vinden op:
Internet www.extratainment.com
WAP www.waptoons.com

Noot aan de redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Mijke Niks, manager public relations, via telefoonnummer 010 4390200 of via e-mail (mijke@extratainment.com).

De complete presentatie is direct na het congres te vinden op: www.extratainment.com/congresses.html

Voor beeldmateriaal en downloads van ExtraTainment.com cartoons, logo's en banners kunt u terecht op: www.extratainment.com/pressimages.html.