Vergadering van de gemeenteraad van Grootegast

Datum nieuwsfeit: 27-03-2001

VERGADERINGEN

Vergoadering gemeenteroad
Op dinsdag 27 meert a.s. zal de gemeenteroad weer vergoader'n ien de roadzoal van het gemeentehuus. Dizze openboare vergoadering steit onder leiding van burgemeester K.B. Diekstra en begunt om 20.00 uur. Iedereen is utteroard hartelijk welkom. Als jim gebruuk van het spreekrecht moak'n will'n dan moe je dat veur het begun van de vergoadering deurgeev'n aan de gemeentesecretoaris de heer W.P. van Boggel'n. Het spreekrecht het allenig betrekking op de onderwerp'n, die op de agenda stoan.
De agenda ziet er als volgt uut:

1. Opening

2. Gebruuk spreekrecht

3. Notul'n van de vergoadering van 27 februori 2001
4. Iengekom'n stukk'n

5. Wijziging Algemene Ploatselijke Verordening (Wet op de Kansspeul'n)

6. Wijziging Legesverordening (i.v.m. verloaging tarief paspoort'n)

7. Veurbereidingsbesluut herziening bestemming veur de perceel'n beheurende tot VOF Bosklopper

8. Begrotingswijziging'n

9. Sluting

Vergadering commissie Burgerzaken/FABA Op maandag 9 april a.s. 's avonds om 20.00 uur zal de commissie Burgerzaken/FABA vergaderen in de raadzaal van het gemeentehuis. Deze openbare vergadering staat onder leiding van mevrouw L. van der Tuin-Kuipers. Iedereen is van harte welkom en mag op de publieke tribune plaats nemen. Ook kunt u gebruik van het spreekrecht maken over zaken, die op de agenda voorkomen.

Zodra de agenda bekend is zal die op de web-site worden geplaatst