Publieksgesprek 'Xenotransplantatie, kan dat?'

Datum nieuwsfeit: 28-03-2001
"Xenotransplantatie, kán dat?"

De Studentenraad van de faculteit Diergeneeskunde organiseert in samenwerking met Stichting Consument & Biotechnologie een publieksgesprek over xenotransplantatie. Deze discussiebijeenkomst zal woensdagavond 28 maart 2001 vanaf 20:00 uur plaatsvinden in het hoofdgebouw van Diergeneeskunde in de Raadszaal, C031.

Het publieksgesprek vindt plaats in het kader van het publiek debat "Xenotransplantatie, kán dat?" dat in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport wordt uitgevoerd door Stichting Consument & Biotechnologie.
De aanwezigen zullen geïnformeerd worden over de achtergronden van xenotransplantatie, zodat zij zich er een mening over kunnen vormen en onder leiding van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen