Palm rapporteert cijfers over het derde kwartaal van 2001

Datum nieuwsfeit: 28-03-2001

Palm Nieuws Issue 2.1

www.persinfo.nl/palm

www.persinfo.nl/palm is een nieuwe service van Palm, Inc. (NASDAQ: Palm),leverancier van handheld computers, en is ontworpen om journalisten nog beter van dienst te zijn.
U krijgt na het invullen van uw naam en publicatie toegang tot alle persberichten, het beeldmateriaal en de achtergrondinformatie van Palm, Inc. Het is tevens mogelijk via deze site Palm producten voor persoonlijk gebruik of voor reviews aan te vragen.
We zijn heel benieuwd wat u van deze nieuwe service vindt. We ontvangen dan ook graag uw reacties!

Palm rapporteert haar cijfers over het derde kwartaal van 2001

Palm kondigt vandaag haar cijfers van het derde kwartaal aan. De inkomsten van het afgelopen fiscale kwartaal (Q3) zijn $471 miljoen; dit is een toename van 73 procent in vergelijking met de $272,3 miljoen die is gegenereerd in het derde kwartaal van het fiscale jaar 2000. Voor meer informatie: www.e-conference.com/palm/fq301earnings

Dit bericht is nu te vinden op www.persinfo.nl/palm

Met vriendelijke groet,