BMG lanceert eerste HyperCD(r) in Nederland

HyperCD ultieme webtraffic generator

HyperCD(r) ultieme webtraffic generator
BMG lanceert met nieuwste Westlife single eerste HyperCD(r) in Nederland

Platenmaatschappij BMG heeft de nieuwste Westlife single uitgebracht met vier muziektracks, drie fullscreen-videoclips, een fotogalerie, een on-line game en e-commerce-activiteiten.

Op de nieuwste hitsingle van Westlife I Lay My Love On You heeft BMG de speciale HyperCD(r) software toegepast. Het betreft gepatenteerde software om data via een secure server techniek te encrypten en te ontsluiten.

HyperCD(r) is ontwikkeld door Broadbridge uit New York en zorgt ervoor dat als een CD in een PC wordt gestopt de gebruiker meteen naar een internetsite gaat. Vervolgens is er een naadloze integratie van muziek, internet en fullscreen video.

Als de Westlife HyperCD(r) in een pc wordt gestopt kom je direct op de speciale website www.ilaymyloveonyou.nl waar de gebruiker direct twee videoclips van de band kan bekijken. Bij registratie krijgt de bezitter van de cd tevens toegang tot een exclusieve bonusvideo die ook op de cd staat.

Via de cd komt de bezitter op de speciale website ook in contact met het Westlife-concertspel. Een verslavend on-line spelletje dat ook direct via internet benaderd kan worden. Met behulp van de highscorelijst kunnen meet&greet kaarten voor het concert van Westlife in Ahoy op 26 april a.s. gewonnen worden. Deze kaarten zijn echter alleen beschikbaar voor bezitters van de single cd I Lay My Love On You.

Deze Hypercdtechniek is uitermate geschikt voor de entertainmentbranche. Het zorgt voor een perfecte integratie van muziek, fullscreenvideo en internet en het belangrijkste van alles; het stuurt bezoekers naar een vooraf te bepalen website. Maatschappijen kunnen zo hun (e)database opbouwen en e-commerce trajecten ontwikkelen.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.
Ilja Volkers
Telefoon: (035) 6256 256