Landelijke actieweek MKB-convenant minderheden

MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

27-03-2001
mkb-minderhedenconvenant. Samen met voorzitter Hans de Boer van MKB-Nederland werde drie zogenoemde mkb-vacaturelijnbussen in gebruik.

Vorig voorjaar hebben de beide bewindslieden samen met MKB-Nederland en Arbeidsvoorziening Nederland het minderhedenconvenant ondertekend. Voor de eerste uitvoeringsfase, die loopt tot 1 mei 2001, zijn twee doelstellingen geformuleerd: werkgevers uit het midden- en kleinbedrijf melden 30.000 vacatures voor bij voorkeur allochtone medewerkers. Arbeidsvoorziening zet voor dezelfde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen