Microsoft organiseert ontwerpwedstrijd voor Visio 2002

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001

Microsoft organiseert ontwerpwedstrijd voor Visio 2002

Schiphol-Rijk, 29 maart 2001 - Microsoft Nederland start vandaag met een ontwerpwedstrijd, de Microsoft Visio 2002 Challenge, voor gebruikers van de bètaversie van Microsoft Visio 2002. Deze wedstrijd loopt tot en met 31 mei aanstaande. Een deskundige jury beoordeelt de inzendingen. De inzenders van de vijftig beste ontwerpen ontvangen een exemplaar van Visio Professional 2002, met een waarde van NLG 1250,-.

Voor het maken van de ontwerpen moet gebruik worden gemaakt van de bètaversie van Microsoft Visio 2002. Geïnteresseerden die niet over deze bètaversie beschikken kunnen deze op Internet bestellen: www.microsoft.nl/visio/. Wie mee wil dingen naar een van de vijftig pakketten kan bijvoorbeeld een van de volgende diagrammen maken en het resultaat naar Microsoft sturen:

* Organigram

* Schema

* Internet-diagram

* Layout van een kantoor

* Stroomdiagram

* Diagram van een databasemodel

Maar het is ook mogelijk een ander diagram of schema in te zenden. Deelnemers kunnen onbeperkt deelnemen tijdens de looptijd van de prijsvraag: van vandaag tot en met 31 mei 2001. Zodra prijswinnaars bekend zijn, zullen deze binnen 4 weken na afloop via e-mail op de hoogte worden gebracht.

Meer informatie over Microsoft Visio 2002 is te vinden op: www.microsoft.nl/visio/.

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software, diensten en Internet-technologie voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden met behulp van software, ongeacht op welke plaats, op welk moment en met welk apparaat.

Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Michiel Gosens, Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 - 500 12 74 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon: +31 (0)23 - 562 82 08.

Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de website van Microsoft Nederland, op pagina www.microsoft.nl/press/.

Microsoft en Windows zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.