Allshare levert nieuwe oplossing voor informatiedistributie

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001

Allshare levert nieuwe oplossing voor informatiedistributie

Actuate e.Reporting Suite 5 ondersteunt Java en LDAP, biedt informatie analyse-mogelijkheden en kan interactieve content distribueren naar honderdduizenden gebruikers

Hoofddorp, maart 2001 - Als exclusieve distributeur van Actuate annonceert Allshare de beschikbaarheid van e.Reporting Suite 5. Dit Actuate product is de meest gebruikte applicatie voor e-reporting in business-to-business en business-to-consumer omgevingen. Daardoor hebben ruim honderd toonaangevende software leveranciers Actuate opgenomen in hun eigen applicaties waaronder Clarify, Progress, Siebel, Sun, Vantive, etc.

Actuate presenteert complexe bedrijfsinformatie uit diverse bronnen op eenvoudige en geïntegreerde wijze aan grote groepen gebruikers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen