Fujitsu kondigt oprichting nieuw bedrijf in Amerika aan

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001

Fujitsu Limited
Fujitsu Software Technology Corporation

Fujitsu kondigt oprichting aan van nieuw bedrijf in Amerika om de snelgroeiende markt van de opslagsoftware aan te boren

Fujitsu Softek mikt op een leidinggevende positie op de wereldwijde markt van de leveranciersonafhankelijke softwareoplossingen voor opslagbeheer

Brussel, maart '01--- Fujitsu Limited kondigt de oprichting aan van Fujitsu Software Technology Corporation (Fujitsu Softek), een nieuw bedrijf dat zich specifiek zal toespitsen op de snelgroeiende wereldwijde markt van de software voor opslagbeheer. De oprichting van dit bedrijf kadert in de algemene heroriëntatie van Fujitsu's Noord-Amerikaanse strategie op het vlak van IT-infrastructuren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen