Opening uitbreiding Artis uitgesteld

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001
Artis

Amsterdam, 28 maart 2001

Opening uitbreiding van Artis uitgesteld!

In verband met de Mond- en Klauwzeer situatie in Nederland, heeft de directie van Artis besloten de officiële opening van de uitbreiding uit te stellen, welke zou plaatsvinden op woensdag 25 april a.s. De directie acht het niet opportuun om in de huidige omstandigheden de uitbreiding feestelijk te openen.

Het is nog onduidelijk hoe de situatie met betrekking tot de Mond- en Klauwzeer epidemie zich in de nabije toekomst zal ontwikkelen. Op dit moment is er echter geen sprake van een besmetting met het Mond- en Klauwzeer virus in de directe omgeving van Artis. De tuin is voorshands gewoon open.

Het vaststellen van een nieuwe datum hangt volledig af van de ontwikkeling met betrekking tot de Mond- en Klauwzeer epidemie.

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Ramona Pauwels, afdeling Communicatie. Tel. 020-5233534 of (pr@artis.nl)