Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 29-03-2001
Persbericht district Maasland

AUTO GESTOLEN

Vanmiddag is vanaf een parkeerplaats van een bouwmarkt aan de Kanaalstraat te Oss een donkergroene soort jeep van het merk Asia, type Rocsta met het kenteken VX-85-SN gestolen. In de auto lagen ook (electrische) gereedschappen.

WINKELDIEF BETRAPT

Buiten een bouwmarkt aan de Gasstraat Oost in Oss is woensdagavond een 27-jarige Ossenaar door het personeel aangehouden. De man was de kassa gepasseerd met artikelen ter waarde van meer dan 200 gulden. De man werd overgedragen aan de politie.

INBRAAK BEDRIJF

Vannacht is ingebroken in een bedrijf aan de Friezenweg in Oss. Bij een vernield raam zijn 8 nieuwe - in dozen verpakte - printers gestolen. Uit de loods van een bedrijf aan de Heesterseweg te Geffen is vannacht een jerrycan met 20 a 30 liter dieselolie gestolen. Uit een garagebedrijf aan de Ijsselstraat in Oss is vannacht een hoeveel electrisch gereedschap gestolen.