RMC evenement: 'Werken aan het organisatiegeheugen'

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001

Records Management

RM is het verantwoord vormen en onderhouden van het bedrijfsgeheugen. Het gemeenschappelijk bedrijfsgeheugen is cruciaal voor organisaties. Het bevat kennis en ervaring en is de informatiebron voor de dagelijkse operatie. Dit geheugen staat onder druk. Een belangrijke oorzaak hiervan is de toenemende digitalisering. Denk daarbij aan de sterk toenemende stroom e-mailberichten, elektronische contracten en ander digitaal materiaal dat niet systematisch wordt beheerd of toegankelijk is gemaakt. Ook de leesbaarheid van digitale documenten komt op langere termijn in gevaar vanwege steeds nieuwere versies software.

Een organisatie waar ECP.NL mee samenwerkt en die zich bezighouden met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen