Respect software waarborgt controle over persoonsgegevens

Datum nieuwsfeit: 29-03-2001

PRESS RELEASE
<<...>>

Respect(tm) software waarborgt controle over eigen persoonsgegevens in de 'Digitale kluis op internet voor iedere burger'

Het Nederlandse Internet bedrijf Pango Systems BV biedt een virtuele infrastructuur die aansluit bij het overheidsvoorstel 'Digitale Kluis'

Amsterdam, 29 maart 2001-
'De adviescommissie modernisering Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA) heeft vandaag Minister Van Boxtel voor Grote Steden- en Integratiebeleid geadviseerd om iedere burger een 'Digitale kluis op internet' ter beschikking te stellen. In deze kluis worden alle persoonsgegevens bewaard, ook informatie over bijvoorbeeld belastbaar inkomen en medische gegevens', geeft Business Nieuws Radio weer.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen