NPM Capital investeert in Valkieser Communications

Bron: NPM Capital NV
NPM Capital NV

30 maart 2001, Amsterdam

NPM Capital en Sofinim investeren in Valkieser Communications NPM Capital en de Belgische participatiemaatschappij Sofinim hebben ieder een 12,5%-belang genomen in het in Hilversum gevestigde Valkieser Communications. Dit is een bedrijven-groep die zich heeft ontwikkeld tot een full service organisatie op onder andere het gebied van de audiovisuele en interactieve media. Het kapitaal wordt aangewend om het resterend belang in een drietal minderheids-deelnemingen te verwerven en zal tevens worden gebruikt voor de financiering van de verdere groei van de onderneming.

Valkieser heeft in het afgelopen jaar een omzet behaald van circa ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen