Wijziging inhoud Casema Etalagekanaal in regio Den Haag

Datum nieuwsfeit: 30-03-2001
Casema

Delft, 23 maart 2001

Wijziging inhoud Etalagekanaal in Den Haag, Delft, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Voorburg, Wassenaar, Ypenburg en Zoetermeer

Met ingang van vrijdag 30 maart aanstaande wordt het aanbod op het Casema Etalagekanaal (kanaal 6 ; 182,25 MHz) in Den Haag veranderd. Vanaf deze datum kan iedereen in Den Haag kennismaken met de zender Performance. De Franse muziekzender Muzzik verdwijnt hiermee van het Etalagekanaal.

Performance is een Engelstalige muziekzender met 24 uur per dag klassieke muziek, dans, opera, toneel, jazz, cultuur en achtergrond informatie over deze programmasoorten.

Het Etalagekanaal is, naast het Casema Service Kanaal (met de kleine beeldjes), één van de twee eigen Casema-kanalen. Op het Etalagekanaal is voor een periode van circa 3 maanden een nog onbekende tv-zender te zien. Op deze manier kunnen Casema-abonnees kennismaken met het grote aanbod van tv-zenders die ter beschikking worden gesteld via Casema Digitale Televisie.

De Franse muziekzender Muzzik met documentaires en registraties van klassieke muziekconcerten, opera's, jazz, soul, dansprogramma's en wereldmuziek is inmiddels in het tv-aanbod van Casema Digitale Televisie opgenomen. Indien gewenst kunnen liefhebbers van Muzzik deze zender blijven ontvangen door middel van een digitale ontvanger van Casema Digitale Televisie. Voor meer informatie over de digitale ontvanger en Casema Digitale Televisie kan gratis contact worden opgenomen met de afdeling klantenservice, telefoonnummer 0800-8875292.