Startsubsidie voor oprichting Centra Werk en Inkomen

Datum nieuwsfeit: 30-03-2001
Bron: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Centrum voor Arbeidsverhoudingen

Subsidie voor Centra Werk en Inkomen, bedrijfsverzamelgebouwen en voor oprichting regionale platforms arbeidsmarktbeleid

De organisaties die zijn betrokken bij de Centra voor Werk en Inkomen (CWI's) kunnen gezamenlijk subsidie aanvragen voor een deel van de eenmalige oprichtings- en instandhoudingskosten die zij dit jaar maken. Gemeenten waar een CWI wordt gevestigd kunnen voor de voorbereiding en oprichting van een bedrijfsverzamelgebouw een financiële tegemoetkoming krijgen. Dat geldt ook voor gemeenten die dit jaar het initiatief nemen voor de oprichting van de regionale platforms arbeidsmarktbeleid.

Dit blijkt uit de Tijdelijke stimuleringsregeling CWI, de Tijdelijke stimuleringsregeling SUWI-bedrijfsverzamelgebouw en de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen