Draadloze applicaties voor de Nokia 9210 Communicator

Datum nieuwsfeit: 30-03-2001
Lotus en Nokia lanceren draadloze applicaties voor de Nokia 9210 Communicator

Lotus Mobile Notes-software verschaft gebruikers van de Nokia 9210 Communicator toegang tot Lotus-businessapplicaties

Diemen, 30 maart 2001 - Lotus Development Corp. en Nokia brengen Lotus Mobile Notes-software uit voor de nieuwe Nokia 9210 Communicator. Hiermee krijgen gebruikers van de Nokia 9210 Communicator draadloos toegang tot managementinformatiesystemen, e-mail-applicaties, elektronische agenda's en adresboeken. Beide bedrijven breiden met deze stap hun portfolio in draadloze oplossingen uit en bereiken zo nieuwe klanten in de groeiende markt van mobiele communicatie.

De Nokia 9210 Communicator draait op het Symbian-platform en biedt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen