Het Franse Answork kiest voor webMethods B2Bi Solution Suite

Datum nieuwsfeit: 30-03-2001

PERSBERICHT

answork, de eerste elektronische B2B-marktplaats in Frankrijk, kiest webMethods B2Bi Solution Suite om handelspartners aan te sluiten

Amsterdam, 30 maart 2001 - webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van integratiesoftware voor grote ondernemingen, B2B-marktplaatsen en softwarebedrijven, maakt bekend dat answork, de B2B-marktplaats die door BNP Paribas, Cap Gemini Ernst & Young, Crédit Agricole en Société Générale is opgericht, de webMethods B2Bi Solution Suite heeft gekozen als integratieplatform.

answork beheert elektronische marktplaatsen waar klanten, zowel leveranciers als afnemers, hun commerciële zakelijke transacties via internet kunnen optimaliseren. answork beslaat alle stappen van het procurement-proces, dat levering ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen