Golfbreker Radio sluit actie voor behoud kabelkanaal af

Datum nieuwsfeit: 31-03-2001

Golfbreker Radio sluit actie
voor behoud kabelkanaal af
op 31 maart op de Varkensmarkt

AMERSFOORT ­ Golfbreker Radio 97.8 houdt op zaterdag 31 maart een handtekeningenactie in de Amersfoortse binnenstad. Doel is zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen tegen het voorlopig advies van de Regionale Programmaraad Eemland om de zender geen plaats te geven in het kabel-basispakket.

Vele luisteraars hebben verontwaardigd en soms zeer emotioneel gereageerd. Ook vanuit vele organisaties zijn steunbetuigingen binnengekomen. Culturele instellingen, Sportverenigingen, Verzorgingshuizen, een groot aantal Kerken, de Seniorenraad, Ouderenbonden een vakbond en diverse vrijwiligersorganisaties spraken hun steun uit.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen