Centraal Bureau voor Genealogie past tarieven aan

Datum nieuwsfeit: 01-04-2001
Centraal Bureau voor Genealogie

Aanpassing tarieven - 28.02.2001
Met ingang van 1 april a.s. worden enkele tarieven aangepast aan tarieven welke gelden bij de rijksoverheid.

De kosten van inlichtingen uit de persoonskaarten worden niet langer berekend per uittreksel, maar per gezochte inlichting. Wie de gegevens van bijvoorbeeld acht personen vraagt, betaalt voor de acht verrichte (al dan niet geslaagde) zoekacties 8 x 6,25 (Vrienden 8 x 4,70). De extra zoekkosten die berekend werden vervallen hierdoor.

De kosten van onderzoek door het CBG bedragen voortaan 54,- (Vrienden 44,- per half uur. Het Vriendentarief geldt niet bij zakelijk gebruik. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen