Datum nieuwsfeit: 01-04-2001

Afzender: (ykokkelkoren@olm.nl)

Contactpersoon: Yvonne Kokkelkoren

Perspresentatie eerste ReisWeb reisgids Thailand

Datum: 1 april 2001 (geen grap!)

Perspresentatie eerste ReisWeb reisgids Thailand

Op zondag 1 april a.s. zal om 14.00 uur tijdens de beurs "Avontuur, de andere Vakantie" in het Beursgebouw in Eindhoven het eerste exemplaar van de ReisWeb reisgids Thailand worden uitgereikt aan Mevr. Helmerhorst van het Verkeersbureau van Thailand.

www.reisweb.nl bereikt via het "virtual community concept" ruim 65.000 reisliefhebbers op Internet. ReisWeb onderscheidt zich van andere reissites door haar unieke formule, de inhoud van ReisWeb wordt grotendeels verzorgd door de leden van ReisWeb die vrijwillig over hun reiservaringen schrijven. ReisWeb wil naast Internet ook op andere manieren voorzien in de informatiebehoefte van reisliefhebbers. Vandaar dat het initiatief is genomen tot het uitgeven van de eerste ReisWeb Reisgids over Thailand.

De reisgids is geschreven door de landenambassadeur van Thailand op ReisWeb, Peter Vos. De auteur komt al sinds 1981 regelmatig in Thailand en beschikt over ruime reiservaring, onder andere opgedaan door het begeleiden van reizen van NBBS. Met zijn persoonlijke manier van schrijven en het geven van tips uit eigen ervaring, die in veel reisgidsen niet te vinden zijn, oogst hij veel waardering bij de leden van ReisWeb. Bijvoorbeeld nuttige tips als hoe kom je het snelste door de douane op het vliegveld in Bangkok, hoe ga je om met onbetrouwbare tuk-tuk chauffeurs en hoe kun je het beste kleding laten maken in Thailand.

Door de unieke opzet van de gids en het handzame formaat is de reisgids geschikt voor diverse doeleinden. De reisgids biedt de mogelijkheid voor een goede voorbereiding vooraf van de reis naar Thailand. Vanwege het handzame formaat is de gids bovendien geschikt om mee te nemen tijdens de vakantie om ter plekke nog wat praktische tips te lezen. Een aangezien de gids sterk is gericht op beleving, is het een uitstekende manier om vooraf in de juiste vakantiestemming te komen of achteraf nog eens lekker na te genieten van de vakantie in Thailand.

Een ander belangrijk kenmerk waarmee deze reisgids zich onderscheidt in de markt is haar directe koppeling met ReisWeb. Lezers van het boek kunnen op ReisWeb terecht voor aanvullende en actuele informatie over Thailand of rechtstreeks contact opnemen met de auteur van het boek voor aanvullende vragen of informatie.

De reisgids van Thailand is voorlopig alleen via Internet te bestellen voor fl. 14,95 en bevat 68 pagina's met kleurenfoto's.

Meer informatie en bestellen:

www.reisweb.nl/reisgids.html

OLM Community Services BV