Datum nieuwsfeit: 01-04-2001

Afzender: (info@puldisplay.com)

Contactpersoon: Ingrid Schat (HYPSOS Group b.v.)

Datum: 1 april 2001

datum: 1 april 2001
Benoemingen bij PUL display Hoevelaken

Per 1 april 2001 is de heer Rik Nieuwendaal benoemd tot commercieel directeur bij PUL display b.v. in Hoevelaken. Hij neemt hiermee een aantal bestuurstaken over van algemeen directeur, de heer Hans Pul. De heer Nieuwendaal is vanaf 1995 werkzaam voor PUL display, in de laatste functie als adjunct-directeur. Per 1 april is ook de heer Jos Beltman benoemd tot financieel directeur van PUL display b.v.

ACHTERGRONDINFORMATIE
PUL display is gevestigd in Hoevelaken en heeft 90 medewerkers in dienst. PUL ontwerpt en produceert displays, mailings en verpakking. Zeker de laatste jaren maakt het bedrijf een sterke groei doorgemaakt, in '99 werd het bedrijfspand ingrijpend geïnnoveerd en regelmatig worden investeringen in machines gedaan om op adequate wijze te voldoen aan de vraag van klanten.

*******

Noot voor redacties