Click Commerce introduceert integratieproduct ClickForward

Datum nieuwsfeit: 02-04-2001

Click Commerce introduceert integratieproduct ClickForward®

Aanbieder van Channel Managementsoftware lanceert nieuw product voor naadloze integratie tussen ondernemingen en hun belangrijkste distributiepartners

Hoofddorp, 2 april 2001 - Click Commerce (Nasdaq: CKCM), vooraanstaand leverancier van Channel Managementsoftware en -oplossingen, introduceert een nieuw integratieproduct, ClickForward®. Met deze toevoeging breidt Click Commerce haar bestaande productreeks uit door wereldwijde ondernemingen in staat te stellen om een naadloze verbinding te maken met hun distributiepartners, zodat machine-tot-machine communicatie via internet mogelijk wordt.

De ClickForward-oplossing maakt real time, machine-tot-machine uitwisseling van zakelijke informatie en transacties mogelijk tussen de door Click Commerce aangedreven besloten elektronische marktplaats van een bedrijf en de back-end systemen van de distributiepartners van dat bedrijf. Hierdoor kunnen alle kanaalpartners sneller profiteren van de voordelen van de Click Commerce reeks van Channel Managementtoepassingen. Daarnaast worden hierdoor overbodige processen geëlimineerd en wordt complete integratie met de distributiepartners in het netwerk geboden.

"De mogelijkheid van ClickForward om een verscheidenheid aan bedrijfssystemen te integreren, zowel intern als extern, vergroot de voorsprong die Click Commerce heeft in het leveren van de meest substantiële en complete Channel Management Suite op de markt," zegt Michael J. Ferro, Jr., oprichter en CEO van Click Commerce. "De breedte van ons product overschaduwt het overige aanbod van nichespelers. Het stelt onze klanten in staat om voort te bouwen op hun bestaande technologie en naadloos te integreren met de toepassingen van hun distributiepartners."

ClickForward bestaat uit de Click Commerce Integration Server. Deze fungeert als een hub die de uitwisseling van transacties en inhoud via internet faciliteert. ClickForward biedt een beveiligde, gegarandeerde communicatie door de Integration Server samen te laten werken met Partner Servers die bij distributiepartners overal ter wereld kunnen staan. De onderneming kan de relevante 'business rules' centraal beheren, of de administratie via internet wereldwijd delegeren aan werknemers of distributiepartners, om zo uiterst gebruikersspecifieke inhoud te kunnen bieden.

Over Click Commerce

Click Commerce (Nasdaq: CKCM) is een toonaangevend aanbieder van Channel Managementsoftware en -diensten die multinationals in staat stellen om via internet met hun handelspartners samen te werken in een besloten elektronische marktplaats. Onder meer American Standard, Black & Decker, Delphi, Emerson Electric, Equistar, Kawasaki, Lubrizol, Mitsubishi, Motorola en Volvo gebruiken Click Commerce oplossingen voor het beheren van hun complexe distributiekanalen. Met haar geïntegreerde e-business platform en bewezen reeks toepassingen, stelt Click Commerce grote ondernemingen in staat om hun merkentrouw, klantentevredenheid en financiële resultaten te verbeteren. Het hoofdkantoor van Click Commerce bevindt zich in Chicago. Het bedrijf heeft Europese kantoren in Amsterdam, Londen, München en Parijs. Meer informatie over het bedrijf is beschikbaar op www.clickcommerce.com.

Voor meer informatie:

Click Commerce, Jennifer Amejka, European Marketing Manager, telefoon: +31 (0) 20 666 17 79, e-mail: (amejka@clickcommerce.com)

Footprint Marketing, Annemieke van Herk, public relations, telefoon: +31 (0)20 417 71 77, e-mail: (annemieke@footprint.nl)