Vacaturebank voor bestuursfuncties van 10 april on-line

Datum nieuwsfeit: 02-04-2001

Arnhem, 2 april 2001

Vacaturebank voor bestuursfuncties

Op 10 april gaat de website www.besturen.net officieel van start: een vacaturebank voor bestuursfuncties, met het oog op diversiteit.

Besturen.net richt zich enerzijds op besturen die een evenwichtige samenstelling wensen naar sekse en etniciteit en daarvoor op zoek zijn naar geschikte kandidaten. Anderzijds is de site bestemd voor kandidaten die nog weinig vertegenwoordigd zijn in besturen: autochtone en allochtone vrouwen en allochtone mannen.

Op de openingsdag schrijven zich in als kandidaat-bestuurder: dr. Saskia Keuzenkamp, onderzoeker bij het Sociaal en Cultureel Planbureau, Elias Rinsampessy, directeur ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen