Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Derde BrandAsset Valuator merkenonderzoek

Datum nieuwsfeit: 03-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Derde BrandAsset ValuatorTM merkenonderzoek:

Sterkste merken richten
zich op het 'grote genieten'

Amsterdam, 3 april 2001 - Waar tot voor kort sterke merken als het Rode Kruis, de Kankerbestrijding en Artsen zonder Grenzen de boventoon voerden, is de koppositie in het Nederlandse merkenklassement overgenomen door merken die inspelen op het consumentisme van de 21e eeuw. Albert Heijn, Vroom & Dreesmann, Blokker, Hema en Ikea staan nu in pole position in de race om de consument.

Communicatieketen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie