Staking Belgische spoorwegen: Sorry Pass treinkaarthouders

NMBS

03/04/01

Sorry Pass voor treinkaarthouders

Op 23 maart 2001 legde een staking het Belgische spoorwegnet lam. De NMBS heeft beslist om een Sorry Pass aan de treinkaarthouders aan te bieden, ter compensatie van de ondervonden hinder tijdens die dag.

Om te kunnen genieten van die Sorry Pass moeten de klanten vanzelfspekend beschikken ove een valideringsbiljet geldig op 23 maart.

De Sorry Pass is een vrijkaart voor een dag en voor een persoon (niet op naam), waarmee een onbeperkt aantal keren kan worden gereisd tussen de Belgische stations, in de klas van het valideringsbiljet. De Pass zal beschikbaar aan de loketten tot en met 15 mei, op vertoon van de treinkaart en het valideringsbiljet geldig op 23 maart. Deze Sorry Passen kunnen worden gebruikt tot 15 juni 2001.