Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Software wordt basis extranet zakelijke klanten Vodafone

Datum nieuwsfeit: 03-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Vodafone Corporate kiest Netonomy's software voor internetklantenservice en e-commerce

Software wordt basis van extranet voor Vodafone's zakelijke klanten

Rotterdam, 04/02/2001
Netonomy, marktleider in oplossingen voor selfservice en e-commerce

voor de draadloze telecomindustrie, heeft aangekondigd dat Vodafone

Corporate Ltd. zijn MyNetonomy-toepassing heeft gekozen. Vodafone

Corporate gaat met MyNetonomy zijn bestaande extranet voor zakelijke

klanten (Vodafone Corporate Online) verder verbeteren.

Vodafone Corporate zal zijn specifiek op de zakelijke klanten gerichte

selfservice-portal uitbreiden met behulp van MyNetonomy. De bestaande

portal maakt het de klanten al mogelijk om diensten te selecteren en

hardware en toebehoren direct aan te kopen bij Vodafone Corporate. Het

nieuwe extranet zal de zakelijke klanten een nog betere en snellere service

opleveren. Ook zal het extranet meer features bevatten en meer

mogelijkheden om contact op te nemen met hun operator. Dankzij MyNetonomy

kan Vodafone Corporate zijn nieuwe extranet sneller ontwikkelen, tegen

lagere kosten en met meer flexibiliteit.

"We maken een site die een verdere verbetering inhoudt van de servicegraad

en -kwaliteit voor onze zakelijke klanten", zegt Chris Long, E-commerce

Manager van Vodafone Corporate Ltd. "Als belangrijke speler in een

competitieve markt hebben we een applicatie nodig die snel toegevoegde

waarde biedt aan onze klanten. Wanneer de nieuwe site live gaat, zullen

onze klanten baat vinden bij de betere, featurerijke en

gebruikersvriendelijkere interface."

John Ball, Netonomy's Chief Executive Officer: "Vodafone Corporate eist

uiterst schaalbare software voor het aanbieden van selfservice en

e-commerce aan zijn klanten. MyNetonomy is aan die eis tegemoetgekomen. We

verheugen ons op een lange en productieve zakenrelatie."

| END |

Over Netonomy
Netonomy is wereldmarktleider in zelfbedieningsoplossingen voor internetklantenservice (e-care) en e-commerce voor de draadloze telecomindustrie. Netonomy maakt het telecombedrijven mogelijk om uitmuntende service te bieden door te evolueren van het producentcentrische CRM-model naar het klantcentrische Customer Managed Relationship (CMR)-model. De MyNetonomy-toepassing, specifiek ontwikkeld voor de wereldwijde communicatiemarkt, brengt een gepersonaliseerde serviceportaal tot stand waarmee klanten hun eigen accounts beheren via het internet. MyNetonomy helpt telecombedrijven hun marktaandeel te verhogen, klantenservice te verbeteren en tegelijkertijd de implementatierisico's uit de weg te ruimen. Netonomy heeft hoofdvestigingen in Boston en Parijs, en kantoren in Londen, Rotterdam en Stockholm. Het bedrijf werkt nauw samen met belangrijke managementconsultants en softwarebedrijven om complete oplossingen te leveren voor de telecommunicatiesector. Voor meer info:
www.netonomy.com

Over Vodafone Corporate Ltd
Vodafone Corporate Ltd is een dochtermaatschappij van Vodafone UK. De onderneming is opgericht in juli 1997. Vodafone Corporate is het enige telecombedrijf in het Verenigd Koninkrijk dat zich uitsluitend toespitst op de behoeften van zakelijke klanten.

Voor meer informatie
Netonomy, Henk Adriaans
Tel: +31 10 204 59 09, fax: +31 10 204 55 55
E-mail: (hadriaans@netonomy.com)

NewsEngine PR, Co Gersen
Tel: +31 20 567 2170, fax: +31 20 567 2177
E-mail: (co.gersen@newsenginepr.com)
Ref.:NETO0016-F5B36

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie