Industrial Maintenance 2001 in Ahoy te Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 03-04-2001
Vereniging FME-CWM

export & sales

Industrial Maintenance 2001 (beurs)

Doel
Bij voldoende belangstelling zal de afdeling Handelsbevordering een collectieve inzending realiseren op de 'Industrial Maintenance 2001'
Doelgroep
Bedrijven werkzaam in de olie- en gasindustrie, petrochemie, chemie, kunststofindustrie, farmaceutische industrie hout-, meubel- en papierindustrie, voedings- en genotmiddelenindustrie, metaalindustrie, nutsbedrijven, transportmiddelen, scheeps- en apparatenbouw, agro-industrie, transport en opslag en windenergie. Korte omschrijving bijeenkomst
Industrial Mainenance wordt gezien als een uniek platform om kennis te nemen van de nieuwste technische ontwikkelingen op het gebied van industrieelonderhoud en renovatie. Datum, aanvangstijd en locatie
3 tot en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen