Nieuw lesprogramma gymvereniging D.E.S. uit Elst (U)

Datum nieuwsfeit: 04-04-2001
Elst (U), 9 maart 2001

Gymvereniging D.E.S. uit Elst (U)
start 4 april met 2 nieuwe groepen:

STREETDANCE; een leuke, nieuwe manier van dansend bewegen voor de jeugd vanaf 9 jaar. Er wordt gestart met 1 groep, maar mocht de groep te groot worden, dan kunnen er evt. 2 groepen gemaakt wordenwaar/wanneer? In de Sportzaal aan de Irenestraat, elke woensdag van 18.00 - 19.00 uur

STEPS/BODYSHAPE; D.E.S. had tot eind vorig jaar een steps/aerobic groep, die helaas moest stoppen omdat er geen leiding te vinden was. Gelukkig kan deze groep nu weer opgestart worden! De naam is enigszins gewijzigd omdat aerobic vaak de indruk wekt dat dit nogal vlug en heftig gaat. Deze nieuwe groep is prima geschikt voor iedereen die nu eens op een vlotte en effectieve manier aan zijn conditie, spieren en/of figuur wil werken.
De lessen zijn op woensdag van 19.00 - 20.00 uur in de sportzaal aan de Irenestraat.

Beide lessen zullen worden gegeven door een gediplomeerde leider, Ivo van Os. Hij heeft vorig jaar het diploma Aerobic aan het SIOS behaald en is nu nog bezig met de opleiding Bewegings-Ageogie met als keuzevak Fitness. Het D.E.S.-bestuur denkt dat deze nieuwe groepen een hele leuke aanvulling zijn op de jazz- en gymlessen!

Lijkt het je leuk om hier meer van te weten, kom dan woensdag 4 april een proefles draaien!

Namens het bestuur van
Gymnastiekvereniging D.E.S.