VIA NET.WORKS wijzigt Nederlandse organisatie

Bron: Via Networks
Via Networks

VIA NET.WORKS wijzigt Nederlandse organisatie

Eindhoven, 4 april 2001, Internet Service Provider VIA NET.WORKS voert organisatorische wijzigingen door in haar twee Nederlandse vestigingen met als doel de efficiency van haar bedrijfsvoering verder te verhogen. De organisatorische veranderingen zijn gericht op het centraliseren van afdelingen die voorheen zowel binnen de VIA-vestiging in Rotterdam als Eindhoven aanwezig waren.

De afdelingen Sales, Finance en HRM opereren voortaan vanuit Rotterdam. Voor Marketing, Customer Care en Techniek ligt het zwaartepunt in Eindhoven. Voor enkele medewerkers betekent dit een verandering van functie en/of standplaats.

VIA NET.WORKS is sinds ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen