Verslag regiovergadering NVF, sectie fotojournalisten Breda

Datum nieuwsfeit: 04-04-2001
Nederlandse Vereniging van Fotojournalisten

Goedbezochte regiovergadering in Breda

Donderdagavond 29 maart 2001 vond in café-restaurant Oncle Jean in Breda een goedbezochte regiobijeenkomst van de NVF, sectie fotojournalisten van de NVJ plaats.
Het Nederlands Instituut Digitale Fotografie heeft op de regiovergadering een korte presentatie verzorgd over de veranderingen in het programma Photoshop 6.0. Mevrouw mr. Suzanne Sikkink van de NVJ vertelde in grote lijnen over de draagwijdte van de flexwet en iets over het auteursrecht en het portretrecht, waarna er is onderling verder is gesproken over digitale technieken, fotojournalistiek en MKZ. Het informele deel gaf bestuursleden en de medewerkers van het NVJ-secretariaat de gelegenheid om in te gaan op individuele vragen van de leden.