Beta Systems Software Europese distributeur Holland House

Datum nieuwsfeit: 04-04-2001

Beta Systems Software nieuwe Europese distributeur van Holland House

UNISPOOL printmanagement systeem voor Europese markt

Brakel, april 2001 - Holland House, wereldmarktleider op het gebied van print- en output management oplossingen, heeft een distributieovereenkomst getekend met BETA Systems Software, een belangrijke aanbieder van krachtige IT-managementsoftware. De overeenkomst betekent voor BETA Systems onder meer het gebruik van de flexibele outputmanagement oplossing UNISPOOL van Holland House. Hierdoor kan het Duitse bedrijf een platformoverschrijdende oplossing bieden voor volledig geautomatiseerde, foutloze distributie van documenten in grote, heterogene IT-omgevingen.

Voor de Europese mark zal BETA Systems UNISPOOL, in combinatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen