Lotus start bèta-tests voor nieuwe releases Notes en Domino

Datum nieuwsfeit: 05-04-2001
Lotus start bèta-tests voor nieuwe releases Notes en Domino

Eerste releases bieden zicht op nieuwe functionaliteit en vormen start van meest uitgebreide bèta-programma ooit

Diemen, 5 april 2001- Lotus Development Corp. lanceert de eerste publieke bèta-testversie van de nieuwe releases van Lotus Notes, Domino en Domino Designer. Door in de ontwikkelingsmethode klantenervaringen centraal te stellen, ontstaat een product van de hoogste kwaliteit. De huidige bèta-release biedt een significante toegevoegde waarde, waaronder verbeterde collaboration-mogelijkheden en nieuwe mogelijkheden voor applicatieontwikkelaars, verbeterd beheer, standaardintegratie en betere prestaties.

"De stabiliteit van Rnext Preview is groot", zegt Steve Davis, Chief Technology ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen