Startpagina BV geeft overzicht b2b-sites

Datum nieuwsfeit: 06-04-2001

Utrecht, 6 april 2001

b2b-sites nu makkelijk toegankelijk

Binnen het succesvolle concept van Startpagina BV is sinds april een overzicht van b2b-sites (business to business) beschikbaar. De b2b-marketplace.pagina.nl biedt een actueel overzicht van de zakelijke internet-toepassingen die het écht doen en waar ook daadwerkelijk transacties mogelijk zijn. De uitblinkers in online zakendoen. Met een ruim aanbod van eMarketplaces, zakelijke ontmoetingsplaatsen van vraag en aanbod. Dit overzicht van b2b-sites is geplaatst op het best bezochte startpunt langs de digitale snelweg in Nederland, www.startpagina.nl, dat dagelijks meer dan 1,4 miljoen bezoekers trekt.

Gericht zoeken naar business
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen