Leiderdorps songfestival in de Muzenhof

Datum nieuwsfeit: 08-04-2001
21 maart 2001

Inschrijven op Songfestival nog mogelijk

LEIDERDORP. De organisatie van het Leiderdorps Songfestival heeft de datum van inschrijving verruimd naar 28 maart 2001. De deelnemers aan het evenement konden niet tijdig de begeleidende muziek regelen. Door het verschuiven van de datum is nu meer speelruimte, aldus de organisatie die bestaat uit de Streekmuziekschool Rijnland en de directie van Muzenhof. Het songfestival zal voor twee leeftijdsgroepen worden gehouden: tot 15 jaar en ouder dan 15. De winnaars van beide categorieën kunnen een gratis CD-opname in de wacht slepen. In de groep ouder dan 15 wordt de artiest begeleid door de 16-mans sterke muziekformatie P. Alleyband. De jongere categorie wordt ondersteund door een soundtrack.

Het songfestival vindt plaats op 8 april a.s. in de Muzenhof. Aanvang 14.00 uur. Entree gratis. Meer informatie en aanmelding 071-589 43 49 of 071-589 68 94.

foto's:http://www.rtvleiderdorp.nl/kranfoto01.htm
bron : http://www.rtvleiderdorp.nl email: info@rtvleiderdorp.nl