Randstad Holding krijgt Raad van Bestuur

Bron: Randstad Holding NV
Randstad Holding NV

09-04-2001: Randstad Holding nv krijgt Raad van Bestuur

Randstad Holding nv is voornemens haar topstructuur aan te passen. Aan de komende Algemene Vergadering van Aandeelhouders zal worden voorgesteld om per 1 juni 2001 een vijfhoofdige Raad van Bestuur aan te stellen. De huidige topman van Randstad - Hans Zwarts - wordt voorzitter van de nieuwe Raad van Bestuur.

Randstad wordt nu nog geleid door een eenhoofdige directie, ondersteund door een Executive Committee. Met het voorstel te komen tot een Raad van Bestuur wordt de topstructuur aangepast aan het bestuursmodel van vergelijkbare beursgenoteerde ondernemingen.

"Eén van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen