Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 09-04-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 9-04-2001 Persbericht district Aa en Dommel

BRAND, Schijndel

Zondagavond rond 22.55 uur is brand uitgebroken in een meubelbedrijf aan de Duinweg op het industrieterrein Duin in Schijndel. Toen de brandweer ter plaatse kwam, was er reeds sprake van een uitslaande brand. Door het brandweerkorps van Schijndel, geassisteerd door de korpsen van Sint Oedenrode, Boxtel en Veghel en eenheden van de regionale brandweer is het vuur bestreden. Ze konden niet voorkomen dat het hele pand verloren ging. Voorkomen kon worden dat een houtopslag eveneens verloren zou gaan. Naar de oorzaak van de brand wordt een onderzoek ingesteld.

AUTO GESTOLEN, Schijndel

In de nacht van zondag op maandag is vanaf de Brouwketel in Schijndel een rode Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is PN-42-YG.

INBRAAK CAFÉ, Sint Oedenrode

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een café aan de Markt in Sint Oedenrode. Aan de achterzijde werd een ruit vernield, waardoor men binnen kon komen. De spaarkas met daarin enkele honderden guldens werd gestolen.

AUTO GESTOLEN, Boxtel

In de nacht van zondag op maandag is vanaf het Kapittel in Boxtel een witte Opel Corsa gestolen. Het kenteken van de auto is RK-49-ZY.