KwaliteitsRadar maakt informatiesysteem inzichtelijk

Datum nieuwsfeit: 09-04-2001

Met KwaliteitsRadar kwaliteitseisen informatiesysteem inzichtelijk

Diemen, 9 april 2001 - Software Control, een divisie van IQUIP Informatica B.V., heeft de KwaliteitsRadar ontwikkeld. Deze softwaretool is een hulpmiddel bij het bepalen van de kwaliteitseisen voor een informatiesysteem. Deze eisen komen voort uit de expliciete en impliciete verwachtingen van de verschillende belanghebbenden bij een project. Dankzij de KwaliteitsRadar is het inventariseren en waarderen van eigenschappen van een informatiesysteem gereduceerd tot een eenvoudig proces. De basis om te kunnen voldoen aan klanttevredenheid is hiermee gelegd.

Verwachtingen
Wat een informatiesysteem moet doen, wordt vooral bepaald door de bedrijfsdoelstelling en de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen